Owner Post Them Follow Dash



Dunia Jambu
DUNIAJAMBU

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱

Assalamualaikum! speaking here is hadirahhanafi.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

contest ; by sparklish collection "LOVE to BEDAZZLED my STUFF"



SYARAT PENYERTAAN
  •  Warganegara Malaysia
  • Lelaki atau perempuan boleh menyertainya
  • Mempunyai Facebook dan Blog Account


WAJIB


CARA NAK JOIN

  •   Tajuk entry "Contest by SPARKLISH COLLECTION" 
  •  Copy banner yang diberikan di awal entry ini dan pastekn pada entry korang. Tagkan ke link entry ini.
  • Tentang "LOVE to BEDAZZLED my STUFF". Contoh: Kalau boleh saya nak sangat Sparklish Collection buat design HELLO KITTY banyak-2 sebab saya suka sangat gambar HELLO KITTY yang diBEDAZZLEDkan atas Iphone saya. 
  •  Sertakan gambar contoh BEDAZZLED yang korang minat sangat.
  • Tag kepada rakan anda (pastikan mereka tahu)
  •  Tinggalkan link entry anda di ruang comment. Tidak diterima di Cbox.






let we start ;




"LOVE to BEDAZZLED my STUFF"
because bila kita bedazzled  something it look wooow ..  haha .. menarik sangat .. my things yang di bedazzled my Ipad :) kalau saya menang larh kan saya akan pilih theme teddybear and yang 3D punya .. saya memang kemaruk gambar bear .. allthings gambar bear .. my phone housing , ipad , my pencil case , my beg .. 

ini housing blackberry curve saya ..
buruk kan ?? kalau di bedazzled mesti comel :) .. hehe

camnie larh rupa Ipad saya ,, comelkan ? 


saya pengguna setia Blacberry Curve 9300




contoh desing yang saya inginkan ;















banyakkan ? saya tak kesah mana--2 pun boleyh .. janji bertemakan bear and kalau boleh nak yang 3D punya :) ,,  saya ade terjah 
 banyak jugak yang berkenan tapi tetap pada pilihan hati tema bear .. time terjah tuh ternampak pulak yang sparklish collection ade buat yang bear punya .. first time tengok meloncat-loncat deyah .. sampai mak deyah sendiri kate .. "anak aku dah gile ke ape,, tengok bear phone cover  melompat macam monyet" .. hehehe.. sebab mak deyah tahu yang deyah peminat setia bear :).. 

kalau yang camni pun deyah tak kesah tapi nak tambah manik lagi bagi nampak GEMPAK .
and background dia kalau boleh covernya transparent .. kalau tak ada apa-2 pun boleyh ... janji warnanya sepadan dengan desing bedazzled tuh :)


rakan bertuah ;
Aini | Lyssa | Eyra | Aieen | Wanie | Wana | Nabila | Aqilah | Siti | Eyqa |Cikblabla | Ikin | Haziqah | Ainun | Farah | Yaya | Tiqah | Nurul | Hani | Aisya | Cik yeen | Aquilah | Nasya | Arvin |  Ismah | Elia | Cik Kira | Nabihah | Atikah | Izani | Izara | Yana | Shya | Asmida | Syarifah | Cik wawa | Hafizah | Nurul | Madu | 
Nadia | 


oppss :) ,, terbanyak tag pulak ..hehe .. hope menang