Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱

Assalamualaikum! speaking here is hadirahhanafi.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Masih Aku Cinta - SHILA AMZAH (new song)

Kemunculan shila amzah dengan lagu terbarunya iaitu Masih Aku Cinta ,, dan lagu itu ditujukan khas buat Sharnaaz Ahmad ... ini dapat dibuktikan melalui akuan twitternya ,, beliau mengumumkan bahawa lagu terbarunya yang berjudul Masih Aku Cinta ,dan mengakui lagu ini khas buat Sharnaaz Ahmad .  Lagu ini  juga mungkin menggambarkan perasaan Shila Amzah buat masa kini .. 
Kepada kaq Shila Amzah ,, be strong .. cuz ALLAH always with us .. kita susah minta pertolonganya untuk mempermudahkan segala urusan .. harap kaq Shila tabah menghadapi semua ini dan dapat mengharunginya .. kami semua peminat kaq Shila sentiasa mendoakan yang terbaik untuk akq ,, kita manusia yang merancang dah hanya ALLAH yang mampu mengubahnya ,, mungkin ade sebab yang kita tidak tahu berlaku nya masalah ini , tapi ingat ALLAH sentiasa bersama kita .
sorry kalau ade terguris hati akan ape yang saya post :)
so mari kita bersama-sama menyanyi lagu kaq Shila yang baru nieyh :)


Bila engkau tidak ada lagi dengan ku ,
Takkan ku bisa melupakanmu ,
Caramu..memanggil namaku ,
Terasa seolah kau masih ada ..
Jauh didalam sanubariku ,
Tak ku rela kan pemergian mu ,
Namun ku ... kan selalu doakanmu ,
Agar kau takkan terus tentukan ,



Kau akan temui ... bahagia ,
Walaupun aku tidak ..bersama ,
Jangan kau gusar , aku ,
Akan selalu .. ada ,
Dari jauh engkau masih ku cinta ...
Dari jauh aku masih mencinta ..


Takkan pernah ada penggantimu,
Yang mempertahanku sepertimu ..ooo...
Satu dunia menentang cinta kita .. 
Akhirnya kita terpisah...jua...ooo...




Kau akan temui ... bahagia ,
Walaupun aku tidak ..bersama ,
Jangan kau gusar , aku ,
Akan selalu .. ada ,
Dari jauh engkau masih ku cinta ...
Dari jauh aku masih mencinta ..




Yang mengenalmu cuma aku ,
Tidak ku menyesal mencintaimu , 
Yang ku harapkan..kau juga mendoakan... ku ,



Kau akan temui ... bahagia ,
Walaupun aku tidak ..bersama ,
Jangan kau gusar , aku ,
Akan selalu .. ada ,
Dari jauh engkau masih ku cinta ...
Dari jauh aku masih mencinta ..



Kau akan temui ... bahagia ,
Walaupun aku tidak ..bersama ,
Jangan kau gusar , aku ,
Akan selalu .. ada ,
Dari jauh engkau masih ku cinta ...
Dari jauh aku masih mencinta ..