Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱

Assalamualaikum! speaking here is hadirahhanafi.Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

still kawan KE ?


i'm so tired ,
TIRED you know ,,
satu demi satu masalah datang ,,
sedih tahu tak . tapi kenapa ?
minggu nieyh je tak terkira masalahnya ,,
 tak kira dari kawan , sekolah or asrama ..
aku dah tak tahu nak buat apa lagi .
kawan satu hal .
tolong larh , ye aku tahu pasal tuh aku yang salah .
sebab aku kau merana ,, 
tapi , aku pulak macam mana ?
 pernah kau fikir ke ? 
aku sakit hati ? 
selama nieyh aku korbankan semuanya demi kau ,
tapi kau buat aku mcm nieyh ,,
BETTER KITA TAK KENAL ANTARA SATU SAMA LAIN !
tapi , aku memohon agar kau dengan aku akan berbaik semula ,
untuk kali terakhir , 
benci mana pun kau dekat aku , aku still sayang kau .
sebab kau kawan aku , kau penting bagi aku .
aku huru - hara tahu tak ,,
lepas kau tinggalkan aku , aku rasa kekurangan ,,
entahlah kawan , tak tahu nak buat apa lagi ,,
aku dah anggap sebagai ujian untuk aku , 
maybe ALLAH nak hantar kawan yang lagi better untuk aku,,
MAYBE ?